Louise Dagbok

Alla inlägg den 21 november 2009

Av Louise - 21 november 2009 21:35

Vaknade av att Lise gör välling till Mads, jag hör de i köket prata med varandra. Jag gick upp för man kan inte ligga och slöa så här när man är borta. Vi satte oss i soffan och drack kaffe medans Mads fick mat. Vi satt där och pratade i nästan 2 timmar medans killen åt och vilade lite. Sedan kom Roger över och vi fixade frukost, barnen var hemma och åt mina bullar.


När vi ätit så tog vi det lite lugnt en stund till men sedan tog vi en lång promenad. Lise visade mig runt lite på ön, vi kollade även in Seglarhotellet där vi ska ha konferens med jobbet. Vi tittade in den vedeldade poolen och var vi kan bada någonstans. Det såg lite kallt ut och värre kommer det ju bli tills den 15 december.


På andra sidan ön.  

På andra sidan ön.


Utsikten från tunnan  

Utsikten från tunnan.


Vedeldad tunna på Seglarhotellet  

Här ska vi bada den 15:e december.


Utsikt från Lises hus  

Utsikt från Lises hus.


Vi mötte upp Nalle och Roger som varit ute och jobbat på en annan ö. Nalle lagade lite pasta med kassler som var jättegott. Sedan spelade vi lite yatsy innan det var dags för mig att gå till Tärnan som tar mig till Stavsnäs igen.


Tack vänner för en underbar dag.  


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards