Louise Dagbok

Alla inlägg den 5 november 2009

Av Louise - 5 november 2009 20:53

I morse var jag uppe i tid och frukost fick jag också. Det var bra för jag vet inte om jag hade orkat en stressmorgon till. Men idag var vädret inte bra, så det blev ingen promenad på lunchen, men jag fick ihop lite aktivitetsminuter i alla fall. Sussi hade desto svårare med det, men jag försökte hjälpa henne men det gick inge vidare.


Efter jobbet så åkte jag till syster och gratulerade på födelsedagen. Hon blir nämligen 29 år idag. Av mig fick hon en midjeväska som hon ska ha hundgrejor i, lite hundgodis, koppel osv och sedan fick hon välja ett av mina halsband som jag gjort. Hon valde det rosa med kristallerna, det var väldigt fint och det tyckte hon också. Men sedan gav jag henne en spökvandring i gamla stan, Sussi har gått den och tyckte den var bra. Så den ska vi försöka ta innan jag åker.


Hon bjöd på pasta med köttfärssås, till det var det fetaost, tomater, gurka, fyllda feferroni med feta och kalamataoliver. Det var riktigt gott och jag tog lite till matlåda, det blev till och med två matlådor. Sedan blev det kaffe och tårta, en egen gjord princesstårta.


Pappa Peter och Mariola kom och vi satt och pratade lite, men sedan var det dags att åka hem. Dags att ta medicinen, jag får inte ta den för sent för då är jag så trött i morgon bitti. Snart börjar Criminal Minds så det är dags att säga god natt.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards