Louise Dagbok

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Louise - 18 november 2009 21:05

Ringde och gratulerade min vän idag, hon blir 35 år. Allt var bra med henne, solen sken till och med på henne, vilken tur. Själv tycker jag att det har regnat i flera dagar utan uppehåll.


Provade Lilla Italienaren idag till lunch, det blev nötfärsbiffar med potatisgratäng. Det var verkligen gott och det räcker till lunch i morgon också. Ska bara ta med mig lite grönsaker som fyller ut rätten lite. Efter jobbet åkte jag ut till familjen, där var det lite sjukdom. Michelle låg på soffan med 39 graders feber, ville inte krama henne idag. Lukas och jag däremot kastade boll till varandra men när pappa kom hem var jag inte lika intressant längre. Vi åt korv och makaroner och det är alltid lika gott.


Sedan var det dags att ta en promenad med Kevin, i spöregnet. Efter några minuter ute på vägen var vi totalt dyngsura. Men vi gick runt Ugglevägen i alla fall. Sedan in i bilen och åka hem. Hemma så gjorde jag ett till halsband, det ska Michelle få i julklapp har jag bestämt. Sedan la jag en ny beställning på fler pärlor, men sedan måste de ta slut.


Nu börjar Morden på SV1, sorry have to go.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards