Louise Dagbok

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Louise - 3 november 2009 22:17

I morse var jag smart, jag hade ställt klockan på 7. För jag skulle vara fastande vid provtagningen och då är det ju ingen idé att gå upp tidigare och sitta där och vara hungrig. Så jag gick upp, duschade och åkte i princip. Jag var nr 2 i kön och kom in rätt snabbt, när jag kom ut från provtagningen var väntrummet fullt. Om jag kommit några minuter senare så hade jag fått vänta länge, tur att man är en planerare.

De tog 7 rör blod från mig, men de var inte fulla allihopa. Sköterskan förklarade att det bara behövdes två fulla rör och de andra kunde vara halvfulla. Tillbaka till jobbet och jobba lite. Idag vid lunchen visade jag videon från trip nr 2 i Australien. Den är ju lite roligare för jag är ju mer med i den, tycker i alla fall jag.


Efter jobbet åkte jag upp till Elgiganten för jag hade fått besked om att jag skulle få en ny dator. De har verkligen strula till det för sig. De fick ett kostnadsförslag från verkstaden och försäkringsbolaget godkände det. Men sedan öppnade verkstaden datorn och upptäckte att det var mer problem än de trott, nu skulle kostanden bli över 9000kronor. Och där stod de stilla i två veckor, ingen hörde av sig till mig eller till vem de nu ska höra av sig till. Det var idag när jag började jaga dem så det hände grejor. Så jag ringde till försäkringsbolaget och de meddelade att de ger mig en ny dator. Så jag åkte upp till Elgiganten för att höra hur det går till runt allt detta. Då är det så att de kommer bara höra av sig till mig om att det finns en dator att hämta, eller så skickar de en till mig på posten. Jag trodde kanske att jag kunde lägga till lite pengar och få en uppgradering på datorn. Men tjii fick jag, jag får den jag blir tilldelad. Men killarna på service sa att det oftast är en mycket bättre dator man får än den man hade. Vi får väl se. Fortsättning följer.


Hemma fortsatte jag med mina halsband, men jag saknar lite lås osv. Men här kommer de tre halsband och ett armband jag gjort än så länge.

Grönt halsband med hjärtan   Rosa halsband och armband med hjärta   Vitt halsband med hjärta  




Jag är nybörjare så det ser ut som att det är till barn, men jag kan bli bättre.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards