Louise Dagbok

Alla inlägg den 9 november 2009

Av Louise - 9 november 2009 21:21

Så var det dags att lämna nya prover till läkaren i morse. Idag tog hon bara 3 rör istället för de 7 hon tog förra veckan. Men som hon sa, bara lite extra. Jag hade samma sköterska båda gångerna.


Kom till jobbet på rätt bra humör, men efter 5 minuter så var jag grinig. Jag måste lära mig att inte bli så förbannad hur mina arbetskamrater beter sig. Inom dessa 5 minuterna så hörde jag tunga besvärade steg i korridoren och suckar som var tyngre än en bil. Det var så jobbigt när det ringde in på supporten, men varför? Klockan var ju inte ens 8.30 på morgonen, vi har 8 timmar kvar på dagen. Hur orkar man vara så negativ så tidigt på dagen, jag förstår när klockan är 16 och vi har en halvtimme kvar av dagen men inte efter 1 samtal på morgonen.


Jag tog en promenad på lunchen, rensa hjärnan lite. Det är verkligen skönt, tur att jag har min bok att lyssna på annars skulle det nog vara tråkigt. Sedan gick dagen rätt fort, helt plötsligt var klockan 16.30 och det var dags att gå hem. Jag åkte hem direkt och lagade lite middag, jag lagade så mycket så jag har matlådor.


På kvällen fortsatte jag att skriva på min artikel, om det någonsin kommer att bli en. Men jag jobbar hårt på den. Men nu är det dags att sova.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards