Louise Dagbok

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Louise - 7 november 2009 09:17

Hade satt på väckning klockan 07.30, regnar det eller inte är frågan. Jag hade pratat med Kristina om att ta en tidig promenad men om det regnar hoppar vi det. Och det droppade lite och jag kände att nix pix, jag vill inte bli blöt och kall, inte i dessa tider.

Så jag satte mig ner och tittade på Biggest Looser istället. Jag tycker det är ett helt okej program, jag hejar på Michelle i det svarta laget. Hon är helt ensam och utmobbad av det blå laget. Jag satt där och tyckte så synd om henne och tänkte att om hon åker ut slutar jag kolla. Men då kom jag på det, jag gick upp på nätet och kollade vinnaren och hon vann hela skiten, så nu kan jag fortsätta och titta och skratta åt det blå teamet.


Nu ska jag göra mig i ordning för jag ska passa Liam och Lukas idag medans resten av familjen ska gå på Heliga familjen. Jag vet att Liam vill att jag ska spela XBox med honom men jag kan inte, han förstår inte att moster inte kan spela. Jag vill bygga lego istället. Vi får se hur det går. Skrattande


Vi hörs sen!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards