Louise Dagbok

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Louise - 10 november 2009 20:51

I morse var jag trött, har huvudvärk och är illamående men jag tog mig till jobbet i alla fall. De första timmarna var jobbiga, fick huvudvärksattacker flera gånger på morgonen. Det var bara att tugga Ipren så gick det bra.


Det blev kyckling cashewnötter till lunch och det är ju alltid gott. Som tur var så var dagen över rätt fort, jag längtade hem kan jag säga. Ska ju upp tidigt i morgon bitti och åka tåg till Göteborg. Det var länge sedan jag var där nere i tjänsten men i morgon är det då dags igen. Jag ska upp 04.30 så det blir en tidig kväll. Det måste bli det.


Men när jag kom hem och startade datorn hade jag fått ett meddelande från Andrew. Han gav mig ett erbjudande jag inte kunde tacka nej till. Jag har ju sagt att jag kan betala för en tur, nu ger han mig väldigt mycket rabatt på den turen och jag kommer att vara en VIP-gäst. Sedan bjuder han mig på en annan tur, aningen före eller efter den jag betalar för. Han frågade om det var okej? Jag svarade att jultomten kom tidigt i år, tackade så jätte mycket för detta och tackade självklart ja. Så nu är jag inbokad på två turer, och jag är så glad för det. Cool


Nu kan jag börja packa känns det som. Sedan gick jag in på ITunes och laddade ner Robbie Williams senaste skiva, det är ett måste om jag nu ska sitta 3 timmar på tåget i morgon.


Jag hör av mig om morgondagen, hoppas jag inte missar tåget.  


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards