Louise Dagbok

Alla inlägg den 30 november 2009

Av Louise - 30 november 2009 21:17

Svart bläck, igen!


Måndag morgon igen, alltid lika trött på måndagmornar. Det är konstigt men det är väl för att det är så lång kvar till fredag. Idag är det som sagt var 35 dagar till resan börjar, känns bra nu när det börjar bli kallt här hemma.


Det var rätt mycket att gå igenom på jobbet, otroligt jag var ju bara hemma i 1½ dag. Men så är det när man är en buzy kvinna, eller nå’t. Hann med två möten och lite annat innan det var dags att åka hem. Eller hem, nej till tatueraren. Det var nämligen dags att fylla på hajen och mamma/dotter tatueringen. Jag var lite nervös innan för jag vet hur ont det gör i foten. Så när jag kom till Lasse sa jag att jag var nervös, ingen fara sa han. Man går inte lika djupt när man fyller en tatuering. Men, jag håller inte riktigt med. Det gjorde väldigt ont, lika ont som förra gången kan jag säga. Men nu dröjer det till februari tills jag ska fylla i min stora tiger tatuering, den har tappat lite färg så här efter 12 år.


Lasse fyller i hajen  


När jag kom hem så köpte jag två julklappar på nätet, två väldigt bra julklappar. Jag är så nöjd.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards