Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 14 november 2009

Sovmorgon, äntligen!

Av Louise - 14 november 2009 10:22

Vaknade av mig själv vid 9 tiden, skönt men jag hoppades att jag skulle vakna lite tidigare. Skulle ta en promenad med Kristina, men nu regnade det också och jag vill inte gå när det regnar. Men när jag ser på väderleksrapporten så kommer det nog regna varje dag, jag får börja promenera i regnet helt enkelt.


Lite info om gårdagen, jag orkade inte skriva så mycket igår. Vi var 10 stycken från jobbet som träffades klockan 17.30 på Tyrol. Några valde fisk och jag valde kött, det var faktiskt väldigt okej. Köttet var kanon, men rotfruktsgratängen var väl så där men det gick bra. Jag tror att alla var nöjda med maten, och drycken till var det inte fel på. Chefen som alltid är så givmild och snäll bjöd oss på all dryck vid bordet. Det vart inte så farligt för oss, jag drack två Cola och ett glas vatten. Men jag smuttade på det vita vinet och på Bosses White Russian, det var gott. Men det räckte med en smutt, i alla fall i går. En arbetskamrat med man kom senare och stod i baren under showen, de åt ute på stan istället. Trist för dem för vi hade det supertrevligt vid bordet. Vi tog sedan kaffe och efterrätt, jag valde chokladtårta med blåbärskompott, det var verkligen gott. Klockan 20.30 började showen och som jag skrev i går, det var verkligen jätte bra. Babsan kom till vårt bord och fick Leif att sjunga med i en sång om Babsan. När showen var slut så sprang alla ut och slängde confetti över publiken, Lars-Åke hällde confetti över Leif, det var roligt. Jag tror att Leffe fick en liten blink av honom också, men det var nog mer tack för att du bjöd på dig själv.

När jag körde Leif hem sa han att det här kunde han se om, så bra var det. Det är synd att de bara är på Tyrol en vecka till, sedan drar de ut på turné.


Idag ska jag ut till Tyresö och hälsa på familjen. Jag ska hämta upp dem i centrum och köra hem dem och sedan kl 15 ska jag köra Michelle till ett kalas. Patrik jobbar så jag hjälper till lite grann. Har även bokat tvätt stugan klockan 19. Hm, sa inte jag att jag skulle vila idag.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards