Louise Dagbok

Alla inlägg den 4 juni 2010

Av Louise - 4 juni 2010 23:15

Idag på jobbet träffade vi en person som lyssnade på oss. Vi skulle säga vad som helst, vad som är fel på jobbet och varför det är som det är. Nu har jag sagt mitt och jag hoppas att var lika ärliga och öppna. Hon var lätt att få förtroende för, jag hade inga problem att prata med henne. Nu blir det inget förrän i höst igen, vi borde kanske träffats nästa vecka redan. Men nu är det som det är.


Efter jobbet åkte jag hem och böt kläder, till myskläder eller barnvaktskläder. Sedan hem till syster och passa tre små busfrön för syster och Patrik ska på födelsedagsfest. Det började bra men sedan kom det där vanliga spelet från killarna, där de ska testa moster hur långt hon kan gå. Eller få moster jaga dem runt hela huset. Men jag var lugn som en filbunke, det var inte lika roligt sedan. Det kan också bero på att jag visade dem att jag spelat in dem och ska visa detta för deras föräldrar. Tänk på att dessa killar är i den värsta åldern, de är 2 och 4 år gamla. Rena monstren om de visar den sidan till. Men de satt som små vita lamm vid middagsbordet och sedan i soffan. När de skulle sova så somnade Lukke inom 5 minuter vid 19 tiden, Liam också direkt vid 20.30 tiden och Michelle började snarka innan huvudet låg på kudden vid 21 tiden. Sedan var det moster tid i sköna fåtöljen.


När mamma och pappa kom hem vid midnatt så var det dags för moster att sussa. Det gick inte lika fort för moster att somna som det gjorde för barnen men nästan.

Av Louise - 4 juni 2010 22:21

Sitter i en stol och nästan sover. Barnen sover sött och jag är riktigt stolt över hur lätt det gick att natta dem. Men när får moster komma hem?

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards