Louise Dagbok

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Louise - 5 juni 2010 22:32

Ställde klockan tidigt men somnade om och vaknade vid 9 tiden. Åt lite frukost innan jag åkte iväg till mormor. Hon var i tid med bussen och vi åkte mot Mölnvik. Där shoppade vi i två timmar innan det var dags att åka hem och äta lunch.


Det blev grillad kyckling med sallad ute i solen och det var underbart. Satt och tittade på en död minitall som stod på berget, den irriterade mig fruktansvärt så jag gick ner i källaren och hämtade ett verktyg och klippte ner den. Men då började jag klippa en annan buske som hade rätt mycket döda kvistar. Det blev lite jobb men det är helt ok.


När jag åkte hem så körde jag förbi ICA Globen och handlade. Hittade 4 nya kaffekoppar som passar in i mitt kök, de är vita med röda rosor på. De ser målade ut och passar helt enkelt in i mitt röda kök.


Jag åt bakpotatis med räkor och skagenröra till middag, jag fick ont i magen efter det men det var gott. Lite godis och vatten på det så var min lördag kväll lyckad.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards