Louise Dagbok

Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Louise - 7 juni 2010 20:49

Sov relativt bra i natt men jag drömde och vaknade inte utvilad. Det var inga problem att åka till jobbet och gå 4 km i morse men efter det så var jag som en zombie. Redan klockan 9 var jag trött och satt och gäspade på rummet, ville bara hem och sova.


Men det blev lunch till slut och jag åt min pannbiff med sallad, enkelt, fettfritt och faktiskt rätt gott. Men sedan var det lååååång tråkigt, hade inget att göra. Så efter fikat åkte jag hem helt enkelt. Jag svängde förbi leksaksaffären i Globen och köpte Michelles födelsedagspresent. Men när jag kom hem så lade jag mig på soffan och läste, vaknar av att det ringer. Då är det comhem som har sådana bra erbjudande att jag måste bara lyssna. Men jag sa att jag är så nöjd och la på, jag vill bara sova. Men sedan ringde pappa och sedan var det dags att äta lite.


Bokade tvättstugan till klockan 19 i morgon, då får jag inte sova för jag behöver verkligen tvätta. Skrev ett brev till min vän i Australien, hoppas hon svarar snart.

Av Louise - 7 juni 2010 07:09

Japp, känns skönt att vara tillbaka på bandet. Svettigt, varmt, tröttsamt men det känns bra ändå. Är i slutet av boken men jag har köpt 8 nya ljudböcker så det kommer räcka ett tag.


Sov inte så bra i natt så jag är lite trött och har värk i kroppen. Vågar inte ta febern för jag tror jag har lite men det går över. Nu ska jag jobba i 3 veckor sedan har jag semester i 3 veckor. Sedan är det nedräkning mot Australien som gäller, en dag i taget men en dag närmare solen i Sydney och vithajarna i Neptune.


Ha en bra dag mina  vänner.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards