Louise Dagbok

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Louise - 11 juni 2010 20:36

I natt har det regnat, har hört det hela natten. Hade inte direkt svårt att sova men det kändes inte som att man sov helt okej. I morse orkade jag inte gå upp och träna så jag sov lite längre än vanligt. Men det var säkert för att jag inte sov min vanliga lilla tupplur efter jobbet som jag var trött.


Anna kom till jobbet idag och det behövdes verkligen. Hon hittade min lilla knuta i rumpan som hon jobbade hårt med att få bort. Det gjorde så ont, jag ville skrika, sparka och säga fula ord men hon svarade mig bara med ”du kan låta hur mycket du vill, sparka mig och svära åt mig men när du säker sluta så kommer jag att sluta”. Men när det var som värst så sa jag bara att hon kanske bör ta en paus från det stället på rumpan. Anna är duktig på att lösa mina problem men det är ju bara tillfälligt. I morgon är knutan där igen, men det är rätt skönt att ligga där och prata lite och massagen är rätt skön ändå.


Idag börjar fotbolls VM i Sydafrika. Jag tänkte att jag skulle göra något jag aldrig gjort tidigare, spela på ett resultat. Så jag har satsat att Frankrike ska vinna över Uruguay med 2-0. Det var 9 gånger pengarna och jag satsade bara 30 kronor, vi får väl se vad som händer. Heja Frankrike kan jag säga i alla fall.


Tog en liten tupplur nu på kvällen, bara i 20 minuter eller så men jag känner mig mycket piggare efter det. Jag måste förbi jobber i morgon och hämta min Ipod, jag kan inte gå ut utan den, eller så får jag ladda min mobil med en ljudbok. Vi får se vad som händer.


Nu är det dags att heja på Frankrike.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards