Louise Dagbok

Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Louise - 12 juni 2010 19:27

I morse när jag vaknade så vägrade jag gå upp. Jag tänker ligga kvar här tills jag inte kan sova längre. När jag tittade på klockan vid 10 tänkte jag att nu får det väl ändå vara nog, jag var fortfarande trött och kunde säkert ha somnat om men nej nu var det dags att gå upp.


Åt lite frukost sedan tog jag en promenad till Gullmarsplan och hämtade ut lite medicin och ett paket jag beställt. Det är gåvor till personer jag älskar väldigt mycket, tänker inte berätta här vilka de är.


Sedan har jag legat i soffan hela dagen, inte gjort någonting. Jag tänkte tvätta fönstren och städa i köket men nä jag kan göra det i morgon.

Idag är det nämligen dags att vinna en massa pengar. Jag vill nämligen åka tillbaka till Australien och utforska andra delar av ön. Nu ska jag förhoppningsvis åka redan i december men jag vill tillbaka nästa sommar eller sommaren 2012. Då kan jag tänka mig att hyra en bil och åka runt, men förhoppningsvis med någon mer.


Men, jag ska vinna först (jag lovade ju att Tomas skulle få följa med).

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards