Louise Dagbok

Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Louise - 10 juni 2010 21:18

För exakt 9 år sedan var jag med och förlöste lilla flickan Michelle. Hon var så söt när hon kom ut och är en underbart vacker liten flicka idag. Hon och jag har en speciell relation, jag var ofta barnvakt åt henne när syster jobbade. Sedan har det fortsatt genom alla åren att hon kommer och sover hos mig, då gör vi samma sak som alltid. Men det är vår hemlis.


Idag vart det fint väder fast det började dåligt. Vi hade solsken under hela middagen och fikat, men myggen kom fram som kakan till kaffet. Patrik stod vid grillen och det blev hamburgare och grillade majskolvar, alltid lika gott. När alla satt och väntade på kaffet kom syster och Michelles kusin ut med tårtorna och det var riktigt fint.

Hon fick jätte fina presenter och hon såg riktigt nöjd ut.


Jag orkade inte med alla mygg så jag drog hem efter jag plockat undan ute. Nej, jag var tvungen att åka hem för Criminal Minds börjar ju klockan 21. Men nog har jag ett och annat myggbett.


När jag gick i morse upptäckte jag att jag bara hade ett örhänge. Nu när jag kom hem upptäckte jag att det andra låg i sängen. Tydligen ville jag ta av mig ett örhänge i natt när jag sov. Ibland har jag gjort så, varför vet jag inte. Var uppe på ElGiganten i dag och tittade efter en elgrill, men de var slut. Det skulle var så nice att ha en liten grill, tänkt va mycket gott jag skulle kunna laga.


I morgon är det fredag och då är det nästan helg. Jag ska handla lite innan jag åker hem, ska mysa på lördagen. Ska inte göra något har jag bestämt.


Kram på er kompisar

Av Louise - 10 juni 2010 06:37

Var på plats klockan 06.00 men började efter 30 minuter känna mig lite illamående. Men som man ser på Biggest Looser så kan man träna tills man spyr, men jag gör inte det. Jag kämpade några minuter till men sedan gick jag av bandet, inga spyer här på lagret. Jag tror att mina kollegor vill avstå spylukt på jobbet i dag.

Men det är bara att ta nya tag i morgon, då behöver jag träna dubbla pass eftersom det är hamburgare på middagsmenyn.


Ha en bra dag på jobbet kompisar.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16
17
18
19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards