Louise Dagbok

Alla inlägg den 6 juli 2010

Av Louise - 6 juli 2010 20:04

Vad har jag gjort idag? Jo, jag har legat på soffan och lagt spindelharpan på datorn och sett på tv. Inte mycket alltså men det kändes ändå bra.


I morgon ska jag röra på mig lite mer, inte måla utan ta en tur till Gamla stan för en lunch.

Men då hörs vi i morgon.   

Av Louise - 6 juli 2010 10:21

Jag började måla i söndags och då var det kö till Värmdö, alla ville åka och bada vid Grisslinge. Men där får de leta efter en parkeringsplats.


  


Jag började måla längst bort på huset, där det är minst skador på virket.


  


Sedan måste man vila och jag gav mormor en keps som inte är lika varm som den hon haft tidigare. Den gamla kepsen är fodrad och den blir lite varm säger hon. Så nu har hon en DFK keps på sig.


  


När jag skulle åka hem i söndags så var det broöppning i Strömma.


  


I måndags fortsatte jag på del 2 av huset. Jag visar en före och en efter bild.


Före:

  


Efter:

  


Skillnad:

  


Nu har jag bara det här kvar....


  


Men förhoppningsvis får jag lite hjälp med den här delen.


Ha en bra dag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards