Louise Dagbok

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Louise - 14 juli 2010 22:10

Oj, vad jag städade idag då. Nej, inte mycket alls. Men jag slängde ut skräpet och jag nöjde mig med det. Jag åkte och hämtade ett paket och det fick bli allt för idag. Sedan har jag inte gjort något alls, bara slappat.


Men i morgon ska jag till Skansen med Lise och Mads. Det ska bli roligt.

Av Louise - 14 juli 2010 10:43

Satt uppe i går kväll lite senare än jag borde men jag tänkte ta sovmorgon i dag så det gjorde ingenting. Vaknade vid 3 tiden av ett fruktansvärt smatter på balkongen, det regnar. Första tanken var att nu får mormor äntligen lite regn. Hade inga svårigheter att somna om men märkte i morse vid 7.30 tiden att jag glömt att stänga av väckarklockan. Så det var bara att gå upp tidigt, men det var bättre luft i lägenheten. Det var 23 grader ute i skuggan och 27 grader i lägenheten, men det kändes bättre i alla fall.


Ringde syster och de hade haft åska och regn på natten, sedan pratade jag med mormor och hon hade inte fått en droppe regn. Stackarn, och hon mår inte speciellt bra i den här värmen. Men hon säger att allt är okej och hon vill inte ha besök. Så vi ska prata i morgon kväll igen och se om jag får komma ut på fredag. Hon är rätt envis den kvinnan.


Idag ska jag städa tänkte jag, slänga saker och dammsuga lite kanske.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards