Louise Dagbok

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av Louise - 26 juli 2010 21:30

Det gick bra att gå upp i morse, inga problem alls. Var på jobbet strax före 7.30, skönt att vara själv en stund på jobbet. Men vad har de gjort på mitt rum, jag tycker inte om att de är på mitt rum. De har tagit sönder min skrivare, varit inne i min dator och använt min radio. Allt som de någonsin kan ha behövt från min dator finns på servern, de behöver inte använda min dator. Och har de ingen egen radio, måste de ta min? Nä, det här är vad jag inte tycker om när man kommer tillbaka från semestern.


Men jag hade jobb kan man säga, jag blev inte klar med allt förrän vid 16 tiden. Då var jag ikapp någorlunda, har några saker till att göra men det kan jag göra i morgon. Vi var bara 3 stycken på jobbet, Monica, Elinor och jag. Bosse kom inte förrän till lunch så vi var helt solo. Men det var också skönt, inget spring ute i korridoren.


Men i morgon blir vi några fler, två till tror jag. Har fått ont i axlar och rygg efter en dag framför datorn så jag längtar efter massösen. Jag kände mig otroligt trött efter jobbet och vid 18.30 satt jag nästa och sov till middagen. Men förmodligen när jag ska sova så kommer jag vara pigg, men det ska vi inte hoppas.


Matlåda till i morgon är fixad och jag ska gå och lägga mig så fort CSI NY slutar.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards