Louise Dagbok

Alla inlägg den 24 juli 2010

Av Louise - 24 juli 2010 23:30

Sov som en stock gjorde jag i natt, vaknade vid 10 tiden och det var skönt. Jag har inte sovit så länge under hela semestern, det ni. Jag har ju gått upp före 8 nästa varje dag men idag ville jag sova ut. Det blir andra puckar på måndag då jag börjar jobba.


Åt frukost och tog det lilla lugna på morgonen, ringde och grattade Patrik som fyller 31 år idag. Han jobbar men ska sluta tidigare för ikväll blir det grillat med vänner och familj. Jag körde ner till Gullmarsplan och köpte en back bira till honom i födelsedagspresent. Jag åkte sedan hem och slappade innan jag gjorde i ordning mig för lite fest. Skrev brev till Andrew om mitt besök i Australien i vinter, hoppas jag får snabbt svar. Men vi får se.


Åkte förbi Ica Ringen och hämtade en matkasse familjen glömt när de handlade. Sedan hem till dem och hjälpa till att förbereda allt innan gästerna kom. Vi vart 15 stycken med barnen och det var fruktansvärt gott, Patrik hade verkligen lyckats med grillningen. Han grillade fläskytterfilé, grönsaker, majs och till det blev det bakpotatis. Till efterrätt blev det chokladtårta och massor med sorbetglass.


Jag åkte hem vid 21 tiden och låg i soffan och kollade på tv. Jag var lite trött och jag fick väldigt ont i magen efter maten, vet inte vad det var som gjorde det men det gör inget.


Gick och lade mig och läste vid 23 tiden.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards