Louise Dagbok

Alla inlägg den 8 juli 2010

Av Louise - 8 juli 2010 20:30

Nu har jag varit ute hos mormor och målat igen, nu är halva sidan helt klart. Jag har börjat måla på den andra delen men jag behöver skrapa lite först. När jag kom hem så var det dags att ha tvättstugan, det var inte så mycket så det gick fort.


Idag har jag bränt mig lite på ryggen för det är fruktansvärt varm här inne. Jag tar mig en liten dusch innan jag går och lägger mig.


I morgon är en mellandag så vi får se vad som händer då.

Av Louise - 8 juli 2010 09:08

Ännu en dag med höga temperaturer, skönt att ha semester just nu. Gick och lade mig relativt tidigt men jag låg och lyssnade på min bok och när klockan var 1 stängde jag av den. Men fortsatte läsa nu när jag gick min morgonpromenad. Jag har ännu inte kommit till slutet men jag tror inte att det är speciellt långt kvar.


Lite frukost på det här sedan åker jag ut till mormor igen. Idag ska jag måla andra gången på parti nr 2, sedan börjar jag måla de översta plankorna på den stora delen. Det är lite svårt att nå men jag får använda stegen.


Vi hörs i kväll.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards