Louise Dagbok

Alla inlägg den 12 juli 2010

Av Louise - 12 juli 2010 22:16

Vaknade till 30 grader igen men jag gick ut och gick igen. Idag började jag lyssna på en ny bok, Mari Ljungstedt är det som gäller nu.


Tog det lite lugnt på förmiddagen men sedan åkte jag till Globen och shoppade, inte så mycket men några fina kläder blev det. Sedan åkte jag en sväng till familjen som satt inne och svettades. De har installerat en gammal AC i köket så där var det skönt. Jag busade en stund med Lukas, det tar lite på krafterna i denna värme så jag stannade inte så länge. Jag fick två tofsar från Michelle så jag kan sätta upp mitt hår, så långt har det blivit nu. Det blir inga stora tofsar men jag slipper ha håret i nacken.


Jag pratade med mormor på väg ut till syster och hon mådde inte bra. Hon var slö och låg mest i sängen och vilade. Hon vill ha moln och regn, hon orkar inte så mycket mer av denna värme. Jag lovade att ringa lite senare för att höra om hon är lite piggare.


Köper jordgubbar och hallon vid Tyresö slott innan jag åker hem. Ringer och pratar med pappa och han var på väg att hoppa ner i poolen, stackarn….


När jag kom hem så åt jag lite lunch, det blev rester sedan i lördags. Kollade lite på tv och tog det lugnt. Man orkar inte göra så mycket i den här värmen. Jag gick ner och köpte mjölk och ciggaretter till mormor, ska lämna dem i morgon när jag åker förbi henne.


I morgon är det Sandhamn med Sussi som gäller, sol och bad. Första doppen i Sverige för i år kan det bli… jag har ju badat i havet i år fast på andra sidan jorden.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards