Louise Dagbok

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Louise - 11 juli 2010 22:17

Nä, ingen skön söndag tycket jag. Det har varit alldeles för varmt, jag klagar inte men när man känner sig totalt tom och orkeslös så är det jobbigt. Vaknade i morse och hade 30 grader i lägenheten, jag orkade inte göra någonting, knappast en morgonpromenad. Låg i soffan och vägrade röra på mig men kände sedan att jag måste göra någonting. Jag ringde Sussilull och åkte över till henne och fikade, vi bestämde lite gällande vår trip till Sandhamn.


När vi fikat klart så tänkte jag åka över till familjen och bada men när jag satte mig i bilen så fick jag ett mms, det var en bild på barnen på skansen. Så jag åkte och köpte en Hasses sallad och satte mig på balkongen och läste tidningen samtidigt som jag åt min lunch. Det var skugga där och det fläktade rätt bra. Men så kom jag på att det är Tour de France på tv så jag gick in och kollade. Jag är så imponerad över dessa idrottsmän som vurpar en efter en och ändå sitter på cykeln och är i gång i 5 timmar. Och det var inte plant utan idag var det första kategori 1 backen, och det går rätt fort. Helt otroliga människor, dag efter dag.


Klockan är 22 och det är nu 27 grader i lägenheten, jag sitter i soffan och svettas… så jobbigt.  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards