Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Lön och lite snuvig

Av Louise - 25 november 2009 19:42

Imorse tog jag febern igen, men den gick inte över 38 grader. Så det var bara att åka till jobbet. Det gick bra fram till lunch men sedan öppnade någon kranen. Det började rinna som bara den, jag gjorde av med 2 st näsduksförpackningar på 2 timmar. Jag började nysa och må skit helt enkelt. Men jag stannade kvar tills vi slutade, ville inte ringa in och sjukskriva mig för några timmar. För vem vet, jag kanske mår bra i morgon.


Det blev kyckling cashewnötter till lunch och det var så gott, jag tycker verkligen om det. Jag har budgeterat att jag har råd att äta 6 ggr till innan jul.


Idag vann jag också 4 aktioner på Tradera som jag var med och budade på. Nu har jag 5 Star Wars filmer, jag saknar nr 1, vi får se om jag hinner vinna den innan julafton. Sedan lade jag några bud på FEM böckerna av Enid Blyton. Jag hade alla FEM böckerna och alla Kitty böcker men de slängdes utan att fråga mig först. Det är ju synd nu när Michelle är i den åldern då man börjar läsa dem. Men det är tur att hon har moster som kan köpa dem till henne.


När jag kom hem så tog jag febern och det var inte så farligt, hoppas att den stannar där. Jag la ut några saker på Tradera, kläder som jag aldrig använt. Istället för att jag ger bort kläderna kan jag ju först försöka sälja dem för några kronor.


Kom på idag att jag måste åka och fixa ett nytt pass, de varnade mig när jag kom hem sist att det var dags för mitt var lite trasigt. Får ta lite ledigt för det tror jag. Jag hoppas jag får ledigt, innan jag börjar planera får jag söka ledigt hos chefen först.


Nä, nu är det dags att lugna ner mig.


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards