Louise Dagbok

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Louise - 3 mars 2009 19:54

När jag håller på med det jag gör just nu på jobbet så får jag väldigt ont i axlarna och ryggen. Jag häftar ihop papper och lägger dem åt sidan, viker papper för att sedan lägga dem i ett kuvert. Jag behöver inte göra det speciellt länge, det är precis som om kroppen känner igen rörelsen och säger åt mig direkt att sluta. Men det gör jag ju inte.

 

Men det ska bli skönt att få komma igång med promenaderna, jag behöver verkligen dem. Psst: Kristina, jag ska se Michelle spela handboll på lördag så jag kan inte promenera då men söndag kanske?

Jag har saknat att kunna promenera på morgonen, snart är det ljust så tidigt så jag kan göra det. Men jag måste ta mig till gymmet och träna ryggen lite. Gud så tråkigt.

 

Idag tog Liam med sig Tinker till dagis, han är stolt över sin Vithaj.

Av Louise - 3 mars 2009 18:29

Jag har ju berättat tidigare hur mycket jobb jag har osv. Men nu ska ni få se vad jag gör en dag som idag.

Jobbet 1  


Så här sitter jag hela dagarna, lata dagar.


Jobbet 2


Nej, här inne har jag stått idag. Packat ner 5 olika papper i ett kuvert. På torsdag ska det i en cd skiva och stämplas innan de skickas med posten till våra kunder. Det här är min lilla tomteverkstad.


Lite info om mitt jobb.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards