Louise Dagbok

Alla inlägg den 21 mars 2009

Av Louise - 21 mars 2009 22:18

Vanligtvis så brukar jag sova ut på lördagsmorgonen för att sedan gå upp tidigt på söndagarna istället. Men i morse var det inte möjligt. Eftersom jag är en sådan bra moster så gick jag upp tidigt för att se Michelles första handbollsmatch klockan 9.15 Michelles farmor och farfar var där och vi såg första matchen, tjejerna var riktigt duktiga och vann med 11-5. Syster jobbade i cafeterian för hon är ju cafeteria ansvarig. Patrik var hemma med killarna för de var ju dåliga. Vi fikade lite medans vi väntade på sista matchen som var klockan 10.45 Då kom Rickard med sin tjej Sissi. Hon var lite stel i nacken, hon har varit med om en bilolycka. Det otroliga är att hon har smällt på samma ställe där jag smällde med min gröna fina Audi A4. Hon har ont i nacken och har fått hjälp med det men det har inte blivit bättre. Stackarn, hoppas det släpper snart. Det trista var i alla fall att Michelles lag förlorade sista matchen med 5-11. Men jag och syster har en förklaring till det, Michelle var målvakt i första matchen. Hon är grym i målet.

 

Jag svängde förbi Ica Globen på vägen hem, köpte lite bakpotatis och skagenröra. Tänkte ha lite myspys till Robinson eller till CSI Miami som börjar idag. Det var rätt länge sedan jag åt  bakpotatis men det var gott.

 

I morgonbitti ska jag promenera, först med Kristina klockan 8.15 sedan med Pia vid 10 tiden. Vi får se hur mkt jag orkar men det ska väl gå bra. Tror att vi kommer att gå runt samma sjö men från olika håll.

 

Nå, vad tyckte jag då om Robinson 2009. Lite svag början, hade hoppats att få se lite action men det är mest gnäll. Men det kan ju växa, vi får väl se om några omgångar.

 

Nu ska jag kolla färdigt på CSI Miami, vi hörs i morgon.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards