Louise Dagbok

Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Louise - 24 mars 2009 21:31

Innan jag åkte hemifrån i morse tänkte jag att det är nog en idé att ta med grejor till syster. Hon sa igår att jag inte behövde åka hem till dem och vara barnvakt men man vet aldrig.

Klockan 15 ringde syster idag och frågade om jag kunde köra Michelle till handbollen, det var ju tur att jag tog med mig alla grejor. Men det är ju roligt att jag kan hjälpa till när de behöver det. Det är alltid lika roligt att träffa ungarna.

 

När jag kom så sprang Liam fram till mig med ett par nya gympadojor, han var så lycklig att han hoppade och skrek hysteriskt. Det var nämligen Batman på skorna. Han sa att han hjälper människor, han är snäll. Lukas och Michelle var inte lika överlyckliga över sina nya skor men de är säkert glada ändå. Inte lika glada som Liam men det är svårt att vara i det läget.

 

Jag såg ett rätt intressant program på SVT 1 idag, det handlade om släktforskning. Först ut var Helena Bergström och hon var runt i Stockholm och letade släktingar. Jag tycker att det är jätteintressant själv. Har kommit rätt långt i min släktforskning, längst har jag kommit på min mormors sida. Där har jag kommit till tidigt 1700 tal, det är intressant.

 

Fick deklarationen idag, jag har lyckats bra med beräkningen på extra skatt förra året. Jag har betalat 38 000 kronor extra i skatt förra året pga mammas pengar. Det är otroligt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards