Louise Dagbok

Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Louise - 19 mars 2009 22:02

Hur kan jag vara snuvig igen? Det var ju på väg bort, varför har den kommit tillbaka?

Jag trodde jag var på väg att bli bättre men i morse mådde jag skit. Jag nös minst 20 gånger i morse, jag fick göra det i badrummet så jag inte väckte Lise.

 

Men jag åkte till jobbet och där var det lugnt. Tills vissas telefoner la av och det bara var min och Elinors som fungerade. Då hade vi det lite körigt, men det var tillfälligt. När Sussi frågade om jag hade matlåda så hoppades jag att hon skulle säga att hon ville ha Thai. Och det ville hon, så det blev en thailunch på en torsdag. Men jag har ju inga problem att äta thai två dagar i rad så det är ju lugnt.

 

Jag kände mig tröttare än någonsin när klockan var 16.30, det var bara att åka hem och lägga sig och vila.

 

Jag svarade på mailet Ngaire skickade till mig gällande resan till Australien. Det är ju inte så långt kvar tills jag ska åka, men jag bör nog köpa en flygbiljett först innan jag börjar räkna ner.

 

Jag var inte så sugen på att laga någon rejäl middag så jag gjorde två mackor med sill. Jag kokade potatis som jag mosade på smörgåsen, la inlagd sill på med rödlök och gräddfil. Det var riktigt gott, lite somrigt faktiskt.

 

Nej, kompisar. Nu börjar Criminal Minds… ni vet vad det betyder.

HEJ DÅ!

Av Louise - 19 mars 2009 17:45

Här kommer lite bilder som jag tagit den här veckan men inte haft tid att lägga upp här.


Det var varmt ute den här dagen, det kändes som om våren var på gång.


Varmt



Min syster har varit modig och stark, hon har suttit många timmar för att få den här jättefina tatueringen.


tatuering



När jag skulle köra hem idag såg jag att det står om säkerhetsbältet i backspegeln. Ha, det har jag inte sett och jag har ju ändå haft bilen nu i två veckor.



Ha en bra vår kväll.

Kram

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards