Louise Dagbok

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Louise - 4 mars 2009 21:17

Hade tänkt ut något riktigt bra med mina små saker i lägenheten som aldrig blir klart. Jag skulle anlita en kompis f.d pojkvän. Men nu hade han flyttat och då vill jag inte ta hjälp av honom längre.

 

Men Arga Snickarn på Tv är cool, men om han kom hem och jobbade hos mig så skulle vi koncentrera oss på sovrummet. Sorry Pappa, så är det.

 

Nu blir det ingen utgång på fredag, Anki har väldigt mycket på gång just nu så vi har flyttat fram utgången en vecka. Så det blir ingen huvudvärk på lördag. Kan vara bra för Michelle har handbollsturnering på lördag igen.

 

Tittade på Diagnos Okänd, hade lovat mig själv att inte titta men jag kollade litegrann. Men det var ju inget nytt egentligen. Den diagnosen fick jag för 15 år sedan. Sluta äta fet mat, socker, läsk och börja promenera fick jag höra. Jag har väl bättrat mig men inte så mycket som läkarna vill. Så fort jag börjar stressa på jobbet så börjar problemen med magen. Ont i magen, springer på toaletten oftare än vanligt och man har ett sug hela tiden. Men jag vet att promenaderna löser många av dessa problem. Jag går och lyssnar på en bok, då släpper jobbstressen och magen får arbeta.

Nu kanske ni förstår varför jag vill promenera hela tiden, jag mår så mycket bättre om jag får min promenad. Längtar verkligen tills jag kan gå mina morgonpromenader, speciellt nu när det är rätt stressigt på jobbet.

 

I kväll ska jag lägga mig ner i sängen och lyssna på de två sista kapitlen av boken Snömannen.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards