Louise Dagbok

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Louise - 7 mars 2009 22:18

Vaknade med huvudvärk, men det går väl över med lite kaffe. Idag är det match, Tyrold har match idag och jag ska dit och heja. Tyrold har så många spelare att de delat upp det i två lag, lag A och B. Michelles lag vann sina två matcher, de var så duktiga. Vi var alla jättestolta över tjejerna.


Handboll 


Tyrold Försvar, hårda tjejer... Go Michelle

  

Sedan åkte jag hem och vilade för jag kände att jag började bli dålig. Tog febern och hade 38.5 ena minuten och 37.7 andra gången. Jag har ju tydligen lite feber, men jag ska hem till Pia och ungarna och se på melodifestivalen och äta tacos. Så jag lägger mig ner och vilar en stund.

 

Var hemma hos Pia och det var jättegott med tacos, Tilda fick sin födelsedagspresent. Hon fick en fin klänning med en väska till. Hon blev jättefin i klänningen. Jag fick två teckningar av henne, jättefina. Tilda är så härlig, en riktigt kramgo tjej. Jag fick många kramar.


tacos

Här har Pia dukat upp till middag.


Sedan började melodifestivalen, Emma var lite rolig när hon kommenterade Star Pilots låt. Sedan var Carolines låt blä blä tyckte Emma och Max. Men jag tror att de förstod lite mer när de satt tysta och lyssnade på texten. Men Emma blev inte glad när Amy åkte ut, men jag kunde inte låta bli att retas lite med henne när jag gick.

 

Tack snälla Pia och barnen för sällskapet och maten. Alltid lika gott och trevligt.

 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards