Louise Dagbok

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Louise - 5 mars 2009 21:00

Har jobbat som sjutton idag, Sussi och Anki hjälpe till. Tack snälla.

Idag började Elinor jobba, hon stod som ett frågetecken vid stämpelklockan. Det ser inte så bra ut eftersom hon ska utbilda i programvaran som hör till stämpelklockan. Nej, så farligt var det inte. Jag hade glömt bort att lägga upp en nuddis till henne, men det får vi ta i morgon. Då ska vi sitta några timmar och gå igenom lite vad vår status är.

 

Vaknade i natt med svullna fingrar, helt otroligt. Jag trodde jag först hade ätit något olämpligt så jag hade fått en allergichock men det var det inte. Det gjorde så ont att jag bara grät, kunde inte få ihop fingrarna i handen. Men när jag vaknade på morgonen var svullnaden nere men händerna kändes stela. Jag hade väl kanske lite träningsvärk i fingrarna efter allt vikande och packande i kuvert. Men nu är det slut med det.

 

I kväll är det Criminal Minds, det ska bli trevligt.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards