Louise Dagbok

Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Louise - 9 mars 2009 20:38

Hade ställt klockan på 8, ifall de ringde från jobbet eller på något sätt behövde prata med mig. Ja vet, man kan vara hemma och var sjuk, jobbet går inte under för det. Men jag vet att de bara var två stycken på supporten och jag mår lite dåligt för det. Men jag gick inte upp när klockan ringde utan började läsa en av de tre böcker som jag fick låna av Kristina. Jag gick upp vid 10 och fixade kaffe som jag tog med mig till sängen. Allt för att huvudvärken ska försvinna. Vid 11 hade jag läst ut den första boken, då gick jag upp och lade mig i soffan med bok nr 2. Fixade lite lunch, och lade mig sedan ner och fortsatte läsa. Klockan 14 började jag på bok nr 3 och den var jag klar vid middagstid.

 

Jag måste säga att dessa tre böcker var nog de bästa lag läst på länge. Författaren heter Håkan Östlundh och de handlar om en polis på Gotland. Hur många poliser kan de ha på Gotland och den stora frågan är hur många personer dör där borta? Men medans jag läste böckerna så började längt ner till Gotland. Jag har ju varit där nu två år i rad och jag trivs väldigt bra där. Så jag får nog kolla in en helg som jag kan åka ner för en rundtur på Gotland.

 

Jag mailade till mina kollegor på jobbet och sa att jag kommer i morgon för jag känner mig varken sämre eller bättre. Men när jag efter middagen tog febern så hade jag 38.5, aj då. Men jag har sagt att jag ska jobba så det är bara att gå upp i morgon bitti och åka till jobbet.

 

Deklarationen kommer mellan den 19 mars och 4 april. Det kollade jag upp idag, varför vet jag inte.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards