Louise Dagbok

Alla inlägg den 11 mars 2009

Av Louise - 11 mars 2009 20:52

Vaknade någon gång i natt av att jag mådde illa. Jag trodde jag skulle kräkas flera gånger. Men varför gick jag inte och hämtade en hink om jag mådde så dåligt?

Jag vaknade i alla fall utan att ha kräkts. Men näsan var däremot täppt, det var som om man hade stoppat bomullstussar i näshålorna.

 

Men jag drog till jobbet och satte på telefonen. Det var lite roligt när kunderna kommenterade att jag var täppt i näsan. De hörde att jag hade svårt att andas och det var lite roligt faktiskt.

 

Igår tittade jag på Kattis & CO, det var rätt intressant att höra Margareta Grafs historia. Jag hade missat helt att hon fick en hjärnblödning för 5 veckor sedan. Hur kan man bara sitta där lugn och stilla och berätta om detta. Otroligt att klara av att höra att de måste tömma 2 L blod från huvudet. Måste ha varit jättejobbigt när hon har ungarna att ta hand om. Det är otroligt vad en människa klarar av.

 

Idag ringde Lise som jag inte träffat på ett tag, hon kommer och bor hos mig nästa vecka. Hon ska gå på kurs nästa vecka i Kungens Kurva och då passar hon på och träffar mig några dagar. Det blir som förr i tiden, förutom en sak. Hon är lite tjockare nu (gravid). Jag är nog också lite tjockare nu än för ett år sedan. Men så fort det är lite ljusare och mindre snö på morgonen så ska jag börja med morgonpromenaderna igen. Jag längtar verkligen, jag kommer att må så mycket bättre då.

 

Nu är det Arga snickaren på tv, jag tycker om när han blir arg.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards