Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 19 mars 2009

Vaknade med nästäppa.

Av Louise - 19 mars 2009 22:02

Hur kan jag vara snuvig igen? Det var ju på väg bort, varför har den kommit tillbaka?

Jag trodde jag var på väg att bli bättre men i morse mådde jag skit. Jag nös minst 20 gånger i morse, jag fick göra det i badrummet så jag inte väckte Lise.

 

Men jag åkte till jobbet och där var det lugnt. Tills vissas telefoner la av och det bara var min och Elinors som fungerade. Då hade vi det lite körigt, men det var tillfälligt. När Sussi frågade om jag hade matlåda så hoppades jag att hon skulle säga att hon ville ha Thai. Och det ville hon, så det blev en thailunch på en torsdag. Men jag har ju inga problem att äta thai två dagar i rad så det är ju lugnt.

 

Jag kände mig tröttare än någonsin när klockan var 16.30, det var bara att åka hem och lägga sig och vila.

 

Jag svarade på mailet Ngaire skickade till mig gällande resan till Australien. Det är ju inte så långt kvar tills jag ska åka, men jag bör nog köpa en flygbiljett först innan jag börjar räkna ner.

 

Jag var inte så sugen på att laga någon rejäl middag så jag gjorde två mackor med sill. Jag kokade potatis som jag mosade på smörgåsen, la inlagd sill på med rödlök och gräddfil. Det var riktigt gott, lite somrigt faktiskt.

 

Nej, kompisar. Nu börjar Criminal Minds… ni vet vad det betyder.

HEJ DÅ!

 
 
sussilull

sussilull

20 mars 2009 11:32

Såklart att jag kan äta Thai med dej!Men kanske inte lika ofta som du vill....*asg* då skulle det spruta cashewnötter ur öronen på mej ju! Å jag är förvånad att det inte gör det ur dina öron...*hihi*.
Idag lovar jag på heder och samvete att jag ska vara tyst heeeela lunchen. :-)

http://www.sussilull.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards