Louise Dagbok

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Louise - 8 april 2009 21:39

Det har inte blivit något godis än, på jobbet har de ätit upp ett jättestort påskägg med godis. De har verkligen jobbat hårt på det, men jag har inte hjälpt till. Känner mig lite stolt över det.

 

När jag hörde i morse att Annika Östberg har kommit till Sverige så var väl det ändå på tiden. Så länge jag kan komma ihåg så har man hört om henne.

 

Var hemma hos syster och firade lite påsk idag. De bjöd på grillat, det var väldigt gott. Första grillningen för i år, i Sverige. I början var Lukas lite pappig, jag fick inte leka med honom. Men sista timmen då skulle vi pussas och leka. När han springer mot mig så är han lite framåt lutad, händerna bakom ryggen och så drar han fram hakan lite. Han ser ut som betjänten i nyårsfilmen Grevinnan och betjänten. Han är en kopia av honom när han springer. Jag skrattade gott åt honom, han är ju så söt.

 

Lukas blev jätteglad över GeKå’s shoppingvagn, Michelle och Liam blev glada över kläderna. Vi pratade lite om att GeKå’s ska bli en dokusåpa, det ska ju bli lite roligt. Jag är ett fan av GeKå’s, inte för att jag köper mycket saker utan det är så kul att se alla människor där inne. Människorna är inte mänskliga när de går in genom dörrarna, de är djur på jakt. De flesta blir som galna, rätt intressant. Jag har hittat lite grejor när jag varit där, sist hittade jag köksgardiner. Bild kommer senare i påsk.

 

Nu finns det inget att titta på så nu lägger jag mig och läser lite.

 

I morse tar jag kvasten till jobbet.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards