Louise Dagbok

Alla inlägg den 14 april 2009

Av Louise - 14 april 2009 21:16

Skulle hämta min hyrbil i globen på morgonen så jag hoppade morgonpromenaden. Men jag gick upp samma tid men lade mig och läste till 6.30 Jag startade min promenad mot Globen, utanför en bilaffär så tycker jag att jag känner igen en person. Jag ställer mig och tittar på personen ifråga (mer psykar ut honom) och väntar på att han ska känna igen mig och säga hej. Men han säger ingenting så jag fortsätter att gå, jag tog väl fel.

 

Jag hämtade ut min bil, en Ford. Men jag tog mig till jobbet i alla fall. Jobbade hela dagen, fast jag skulle velat gå hem tidigare.

Syrran ringer och berättar att Christer J ringde henne och sa att han tror att han såg mig i morse. Han kom på att det kanske var jag som stod där och glodde, men han är lite seg och kom på det flera minuter efter jag gått. Han ville att syster skulle hälsa mig det.

 

De ringde från Volvo till slut, klockan var 16 när de behagade ringa. Men vad var det då för fel på bilen? Tydligen så fanns det massor med felmeddelanden gällande vägen mellan startgeneratorn och batteriet. Ett kontaktproblem…

När det är för många felmeddelanden så lägger bilen av helt enkelt som säkerhetsåtgärd. De raderade alla felmeddelanden och nu fungerar tydligen bilen perfekt. De vill behålla bilen över natten, som en säkerhetsåtgärd. Nej, de ville testköra den hem till verkstadschefen och tillbaka till verkstaden. Jag gick med på det. Men hon sa att jag aldrig kommer att få detta problem igen. Har jag hört det förut? *asgx10*

 promenad  

Men när jag kom hem så gick jag en promenad i alla fall. Jag får ju så ont i fötterna efter ca 30 minuter men jag går ändå. Nu ska jag försöka gå 12500 steg per dag, jag verkligen hoppas att jag ska klara det. Om ni läser att jag gått mindre så ring, då får jag gå ut på natten som straff. Eller gå dubbla steg dagen efter.  Så idag har jag gått 12858 steg, det är 9.51 km.

 

Jag känner mig lite duktig.

Av Louise - 14 april 2009 20:42

David Pearlman är en person som åker med Andrew Fox och han tar otroliga bilder på vithajar. Här nedan ser ni några av dem, kolla in skärpan. Otroligt.

haj 1


Den här bilden är rätt härlig, jag önskar att jag stod här framför hajen.



Haj 2


Den här ser faktiskt lite galen ut.



Haj 3


Min favoritbild, kolla in tänderna.


Haj 4


Sa jag, kolla in tänderna.


I just love it.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards