Louise Dagbok

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Louise - 27 april 2009 21:19

Fick gå upp tidigt i morse, Leif hämtade mig redan 06.30 Vi lämnade ett soligt Stockholm och landade i ett regnigt Umeå. Det var bara 6 grader där uppe och det tänkte ju varken jag eller Leif på. Inga riktiga jackor hade vi med oss, men vi klarade oss.

 

Det var ett trevligt möte, vi fick med oss en hel del. Som tur var så är de väldigt nöjda med TIL-Tid, det är alltid trevligt att höra. Hemvägen var trevlig, vi visste att det var 18 grader här hemma. Det kändes verkligen när vi gick av planet, nästan som på Kanarieöarna.

 

Såg något jag bara vill ha på Nytt Läge, en digital ram som man kan mms bilder till. Måste kolla upp vad en sådan kostar, annars får jag önska mig det i 40års present. Oj, snart måste jag skriva en önskelista så alla inte köper fel presenter. Jag skojar bara…..

 

I går berättade jag om altanen jag vill bygga vid mormors hus när jag köpt ut mina släktingar. Idag visar Sussi bilder på sin blogg på sin altan, jag är så avis. Men det får vänta ett tag.

 

Kram kram på er.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards