Louise Dagbok

Alla inlägg den 11 april 2009

Av Louise - 11 april 2009 21:19

När jag gick upp i morse så började jag morgonen med en kopp kaffe i solen på balkongen. Det här är det man längtar efter hela vintern, förutom resorna till Australien. Det är så skönt att sitta där och höra fåglarna kvittra.

Jag åkte till Älvsjö och gick en promenad med Kristina runt Långsjön. Det var jätteskönt att gå i en timme i solen. Men sedan åkte jag vidare till Tyresö, idag är det dags för en påsklunch. Åkte förbi Coop Nära Strand och köpte en massa godis. Det var lax, skagenröra, sill, gräddfil och påskmust. Syrran hade satt på potatis och ägg på spisen så när jag kom var det bara att sätta igång att fixa till lunchen. Patrik och barnen var ute och krattade, syster la Lukas för lite sova middag.

 sandlådan  

Sedan började vi mumsa i oss all mat, till och med Liam åt potatis. Han var tvungen att äta en liten bit, han äter ju potatis på dagis. Men efter lunchen satte vi oss på trappan i solen och drack kaffe. Jag följde med upp till lekstugan med Lukas medans de andra började kratta igen. Men sedan åkte jag hem. Jag hann sitta en stund på balkongen i solen innan den försvann bakom huset. Det är det värsta med min lägenhet, solen försvinner alltid bakom huset. När jag flyttar till mitt hus ska jag ha en altan som har sol hela dagen, så det så.

 

Låg och läste en stund innan jag fortsatte att titta på min nya film, Master of the game. Den är så bra. En riktigt gammal goding, den är från 1984.

 

I morgon är det mormor som gäller, jag hinner nog inte med någon morgonpromenad.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards