Louise Dagbok

Alla inlägg den 24 april 2009

Av Louise - 24 april 2009 21:17

John Doe har blivit mördad under en teaterföreställning. Nu har vi fått våra karaktärer och nu ska vi få fram vem som är mördaren.

Bild 1: I manuset stod det att jag skulle dö efter förrätten. Så här dör jag.


Mord 1


Bild 2: Errol friar till Esmeralda, han förklarar sin kärlek till henne.


Mord 2


Bild 3: I föreställningen där Sir George dör så berättar han att han är förälskad i husan, då svimmar hans dotter som spelas av Anki.


Bild 3


Bild 4: Här slänger Sir George framför Husans fötter och förklarar att han älskar henne. I nästa scen så dricker han ur Champangeflaskan och dör.


Mord 4


Bild 5: Efter allt är klart så får jag ett diplom som den bästa karaktären. Jag spelade ju så många roller. Det bor en liten stjärna i mig tror jag.


Mord 5


Vi hade en jätte trevlig kväll.


pst... det var husan som spetsade champangen med råttgift.



Av Louise - 24 april 2009 21:12

Okej, nu har jag gått i 1 timme och jag fick ont i fötterna efter en stund. Det ska kanske inte märkas första gången så jag får nog se i morgon bitti. Men jag har inte känt något huvud svullna upp eller tunga. Så jag är nog säker, vi får kanske se i morgonbitti.

 

Jag fick massage idag, ben och fötter fick massage. Det var väldigt skönt. Hon märkte att jag inte har någon bra blodcirkulation i benen. Det gjorde fruktansvärt ont när hon masserade låren, jag har bokat in mig på några tider till.

 

Nä, nu orkar jag inte skriva mer. Fredas mys i soffan är det som gäller.

Av Louise - 24 april 2009 16:45

Idag var det dags för löneförhöjning, inte så stor men det räcker till en middag på stan. Nu har jag då ätit två tabletter inför min promenad om en timme. Jag känner ingenting än, men det kanske tar en stund innan biverkningarna visar sig.

 

I be back.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards