Louise Dagbok

Alla inlägg den 18 april 2009

Av Louise - 18 april 2009 12:00

Gick en promenad med Kristina på morgonen, det började göra ont i fötterna efter ca 30 minuter. Jag kämpade på för jag vet att värken försvinner lite grann när jag gått klart.

 

Jag tvättade bilen, åt en GB Sandwich och lästa Aftonbladet. Jag lämnade in en liten 5 v Lottorad och V75. Senare så åkte jag till syster och lämnade sista hörnet på tornet som Liam fått av Max. Han blev jätteglad, lite förvånad eftersom vi sagt att rövarna bombat sönder just det tornet. Men Roomservice gänget var där och lagade det.

Körde syster till Olle, hon skulle bli fin. Olle är vår frisör, både jag och Pia går hos honom också.

 

Jag kollade på hästarna, det var spännande. Det blev lite dramatiskt när en häst skenade och sprang 3 extra varv runt banan innan loppet börjat. Men jag vann inget, men det var inte så mycket jag förlorade. Men jag tycker att det är rätt kul. Jag vann inget på Lottot heller, men för 22 kronor kanske man inte vinner. Nu har jag 4 veckor kvar på det spelet.

 

Såg på Robinson och när jag jämför med Survivor som går lite senare på kvällen i en annan kanal så har ju det svenska Robinson försämrats en aning mot hur det var från början. Survivor var verkligen annorlunda. Jag låg och såg på två avsnitt innan jag kände att nu har jag gått nog. Nu vill jag sova.

 

Dagens steg 10032.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards