Louise Dagbok

Alla inlägg den 19 april 2009

Av Louise - 19 april 2009 22:16

Började dagen med en promenad med Elinor, men vi gick runt samma sjö som jag och Kristina går runt.

 

Hem och ta en kopp kaffe innan jag börjar fixa på balkongen. Huga, jag vet inte om jag orkar. Förresten måste jag erkänna en sak, jag åt 10 godisar i fredags. Jag är en svag människa.

Men jag tror att jag vill ha en ätardag i veckan, och fredagar är en bra dag. Jag har upptäckt att just fredagar är en extra sötsugen dag.

 

Oj, nu har jag borstat av det värsta på min balkong. Tagit fram oljan och börjat olja in ”balkongen”. Den är ju inte så stor och inte så dyr trall så jag fuskar lite. Måste nog lägga nytt nästa sommar. Men jag rensade lite nu i alla fall så det inte är så mycket skräp på balkongen. Konstigt att det samlas en massa skräp där ute under vintern. Men nu är det rent. Längtar tills jag kan sitta där i solen och dricka en kopp kaffe, utan att frysa ihjäl av vinden. Om två veckor ska jag beställa vindskydden.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards