Louise Dagbok

Alla inlägg den 17 september 2009

Av Louise - 17 september 2009 20:55

Dagen började trögt, var väldigt trött. När klockan var 10.30 var det dags för massage igen. Det var länge sedan, inte fått massage sedan midsommar typ. Nu var det en ny tjej för mig, jag har bara haft Karin. Men jag förklarade att jag vill ha massage på benen och fötterna. Jag sa att jag har väldiga problem med värk i benen. Sedan började hon massera, eller hon masserade inte dem. HON MASSAKERADE DEM. Jag kunde inte hålla i mina glasögon, jag var tvungen att krampa händerna för det gjorde så ont. Jag spände mina axlar så illa att jag sträckte nacken. Om jag inte har blåmärken över hela benen i morgon så har jag tur.


Vi blev bjudna på buffé av jobbet, det var för att vissa hade klarat av att gå tillräckligt mycket på stegtävlingen. Det blev potatissallad och rostbiff, grönsallad och bröd. Jag var lite lätt hungrig på eftermiddagen, men jag har ju något gott att se fram emot. Efter jobbet åkte vi ut till Berga och hoppade på DFK’s ribbåt. Vi åkte ut till en liten liten ö och grillade korv. Det var så härligt där vi satt i solskenet, vi såg solen gå ner på andra sidan. Det var verkligen en jätte trevlig kväll, tack snälla Bosse. Och grattis i förskott.


  





Men, jag mådde så illa efter första korven. Jag trodde jag skulle spy. Men jag var så hungrig att jag var tvungen att äta två till, men jag mådde inte bättre av det. Jag ville bara hem och ifall jag behövde kräkas så var jag på hemmaplan.


Snart är det Criminal Minds, tystnad!


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards