Louise Dagbok

Alla inlägg den 1 september 2009

Av Louise - 1 september 2009 13:33

Vaknade som vanligt klockan 6.30, och jag kunde inte somna om. Om man har feber så brukar man ju kunna sova hur mycket som helst. Men jag har väl inte tillräckligt hög feber för det för det var omöjligt att somna om. Men då var det bara att gå upp och lägga sig i soffan och sätta på tv’n. Datorn åkte också på och klockan började mailen ramla ner i mailboxen på jobbet. Både mobilen och datorn plingar till varje gång jag får ett mail, men efter 16.30 blev det tyst.

Syster Karin SEB ringde och frågade hur jag mådde vid 9.30 tiden, det är vår nya sjukförsäkring på jobbet. Hon förstod exakt hur jag mådde när jag förklarade att jag går och bär på ett viktbälte på 25 kg. Jag pratade även med syster Birgitta nere på Årsta VC, mina provsvar hade kommit och det var inte så mycket ändring där. Men jag ska ju tillbaka till läkaren efter röntgen på fredag. Vi får väl se vad de hittar på då.


Jag fick ett kort i brevlådan idag, en lägenhet har blivit såld i huset. Det är en 3:a på 5:e våningen som blev såld för 2.400.000 kronor. Jag undrar hur mycket pengar de får för att den ligger så högt upp med en underbar utsikt.


Jag hade inget kaffe så jag fick palla mig ner till Ica och köpa lite. Men sedan var jag nöjd, kaffe och Iprem.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards