Louise Dagbok

Alla inlägg den 24 september 2009

Av Louise - 24 september 2009 21:45

Idag tog jag en promenad på lunchen istället för att äta. Jag behövde verkligen det, jag kände att det hoppade i benen. Jag har suttit stilla för länge helt enkelt. Jag ska försöka gå 3 dagar i veckan på jobbet, dagen blir lättare att uthärda då. Jag får helt enkelt hoppa mat dessa dagar, men det är det värt. Jag får dricka lite extra kaffe dessa dagar.


Efter jobbet så åkte jag och träffade Carina, hon fixade mina naglar. Idag har jag metallgröna naglar, jättefina. De kommer att matcha min tunika som jag ska ha på mig på min middag.


Mormor ringde till syster idag och sa att nu har han åkt. VEM HAR ÅKT, skrek syster. Hade mormor haft en karl i huset? Då har tanten haft mattläggaren där i två dagar som nu har lagt klart mattan i hall och kök. Och hon var väldigt nöjd. Vad skönt, nu slipper jag tänka på det. Men vi har bestämt att nästa gång vi åker ut så ska jag klippa buskar och syster ska hjälpa mormor att städa köket. Det blir bra det, vi delar upp jobben.


I morgon ska jag alltså hem till Liam som blir 4 år. Stora killen, herregud vad tiden går. Det ska bli gott med pannbiff i morgon, Liam ska få köttbullar.


Det är torsdagkväll och då vet ni vad som visas klockan 21, just det. Det är Criminal Minds kväll.



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards