Louise Dagbok

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Louise - 22 september 2009 19:46

Idag var det möten hela dagen kändes det som. Men jag piggades upp med en bild på Lukas när han sitter på sin 3-hjuling. Han älskar sin cykelhjälm så ny får väl syster aldrig bort honom från cykeln.

Efter jobbet följde Bosse E med hem igen, nu ska diskmaskinen installeras. Så han hade köpt lite fler delar som nu ska passa perfekt. Och när vi fått ihop allt så satte jag igång vattnet igen, då kommer några droppar vatten från ett annat ställe. Så vi fick göra om det och efter det så verkar det hålla tätt. Vi satte igång en maskin och det fungerar bra. Nu ska här diskas, allt som står på hyllan ska diskas. Herregud vad rent allt ska bli igen. Och jag slipper diska för hand igen.


Nu har jag precis tittat på 2½ män, och det avsnittet var ett av det bästa jag sett. Jag tycker den serien är kanon, skitroligt med andra ord.


För 1 månad sedan skulle Andrew svara mig gällande Januari men han har inte gjort det än. Jag tänkte ringa honom i morgon bitti, det är 8.5 timmes skillnad. Vi får väl se vad han säger då.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards