Louise Dagbok

Alla inlägg den 2 september 2009

Av Louise - 2 september 2009 19:09

Oftast när jag är sjuk så blir jag urtråkad efter en stund. Jag har tittar på Oprah, Ellen och Extreme Home Makeover men sedan blir jag lite rastlös. Så jag tog febern vid lunchtid och då hade den rasat till 37.3, bra då blir det jobb i morgon.

Men jag gick då in i köket och tänkte att jag skulle förbereda skåpet där diskmaskinen ska in. Men för att få den tom måste jag flytta porslinet som står där till ett annat skåp och det som finns i det skåpet måste flyttas till ett annat skåp osv. Så jag började i lådorna, gick till skafferiet, till skåpet ovanför kylen, till ett annat skåp för att sedan 1 timme senare få diskmaskinskåpet tomt. Jag var då genomsvettig och trött.

Jag stoppade in diskmaskinen i skåpet för att få bort den från golvet. Nu väntar jag bara på att Bosse E ska komma och installera den. Jag längtar verkligen.

diskmaskin 2

Micro

Skåp

Jag lagade lite middag och efter den så kände jag mig varm och yr igen. Tog febern och då visar den 38.5, fick jag inte äta middag eller? Eller var det min timme i köket som förstörde mitt tillfrisknande? Nä, jag ger inte upp. Jag tar febern innan jag går och lägger mig och när jag vaknar i morgonbitti vid 6.30 Jag har ju möte på jobbet i morgon, jag kan ju flytta det till på tisdag morgon men ändå.

Vi får se kompisar, jag vet ingenting längre.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards