Louise Dagbok

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Louise - 21 september 2009 21:08

Det gick bra på jobbet idag, även om kaffemaskinen var trasig. Tomas löste det hela med att ta med sig sin egen kaffemaskin. Det rullade på som vanligt där borta i Länna.

Jag ringde till mattläggaren idag för mormor har ju ångrat sig, nu ska hon ha ny matta. Så han får ringa henne och boka tid så det blir rätt. Jag orkar inte vara någon mellanhand där.


Efter jobbet drog jag hem och handlade lite på ICA. Sedan satt jag och väntade på Bosse som ska installera min diskmaskin. Det gick bra tills jag skulle sätta på vattnet igen, då droppar det. Så det var bara att stänga av kallvattnet och vänta tills i morgon och få igång det. Bosse skulle köpa lite andra kopplingar. Så nu får jag hålla mig tills i morgon på jobbet, för toaletten är kopplad på kallvattnet. Det här kan bli roligt, jag som druckit två koppar kaffe ikväll.


Idag kom Andrew och gänget till Port Lincoln efter några dagar ute vid Neptune Island. De hade Discovery Channel som gäster. Filmen kommer handla om dykning i Australien och kommer kanske visas i december i USA. Vi får väl se när Europa Discovery tar upp den. Jag vet inte om det är någon skillnad men håll ögonen öppna, jag säger till.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards