Louise Dagbok

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Louise - 6 september 2009 20:11

Vaknade tidigt och gick direkt upp och tog tempen. Första morgonen då jag är feberfri, ingen feber alls. Det är så lätt nu för tiden att ta tempen, jag kommer ihåg när man var liten. När mamma skulle stoppa tempen i stjärten. Det var verkligen inget roligt, föredrag dagens temp.


Åkte ut till mormor för hon sitter ensam nu på landet, morbror har ”rest” bort igen. Han är inte borta så länge den här gången, en månad till att börja med. Om vi ska bli klara med målningen så är det lika bra att jag börjar när jag ändå är där ute. Jag köpte med mig en grillad kyckling som vi åt till lunch. Jag målade halva långväggen en gång, vi får ta resten nästa helg. Då ska hela familjen med ut.

Hjälpte mormor att slänga gamla räkningar osv, tömde pärmarna kan man säga. Det var på tiden, man behöver inte ha ett betald räkning från 1994 kvar. Nix, den kan man slänga.


Före bild:

Omålat hus


Efter bild:

Målat hus


När jag kom hem lade jag mig i badet och läste lite. Det var jätteskönt, få bort gammal feber och landet lukt. Flyttade över till soffan och sov en stund.

Nu sitter jag och tittar på Air Jaws 2, igen. Jag har sett det här avsnittet tidigare men det fanns inte så mycket annat att titta på.


Det blir en tidig kväll för imorgon är det jobbet som gäller.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards