Louise Dagbok

Alla inlägg den 15 september 2009

Av Louise - 15 september 2009 18:56

Idag har jag jobbat hårt, så hårt att jag har ont i axeln. Jag har lagt upp 180 användarloggin för Axfood till vår hemsida. Det tog sin lilla tid kan man säga och jag kände att axeln värkte redan efter 10 loggin. Men nu är det klart så nu kan de börja ställa frågor i vårt forum.

Jag och Elinor var ute och tog en promenad på lunchen, det var verkligen jätte skönt. Skönt att benen, leder och nerver får jobba lite så här mitt på dagen, hoppas nu bara att det blir lättare så här på kvällen. Men i morgon, på torsdag och på fredag blir det ju inget för då är det lunch med jobbet. I morgon blir det thai, på torsdag blir det buffe och på fredag har vi konferens hela dagen.


När jag kom hem från jobbet så låg det ett brev från Australien. Glad Äntligen, jag har fått min Trip DVD 2-6 July från Andrew och Jen. Det var ett litet meddelande från Jen i kuvertet, det står så här:


Hi Louise, hope you are well? Hope you like the dvd, will send you the next one, asap. Kind regards Jen. Cool


Så snart får jag nästa dvd, den där jag ser hajar när jag dyker. På den här ser jag dem ju bara på ytan, men de andra såg hajar. Det ser jag ju nu, massor med fina hajar. Ska bli kul att åka hem till barnen och visa den. Jag fick även Wallanders nya film Cellisten. Den får jag väl se på söndag när jag ska vila och ta det lugnt. Än så länge.


Ikväll ska jag borra hål i mina skåp.


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards