Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 25 mars 2009

Löningsdag!

Av Louise - 25 mars 2009 20:21

Japp, så fick man lön idag också. Tänk vad bra jag måste vara.

 

Annars är jag lite sur och grinig, tror jag. Att vissa vuxna människor beter sig som barnungar. Sitter och nästan gråter inför en arbetskamrat för att man inte vill ringa en kund. Vuxna människor, ja se där ja.

 

Hade lite ont i magen idag, vet inte varför men jag tror att det har att göra med att jag längtar efter mina morgonpromenader. Jag skulle väl kunna åka till gymmet men jag vill ut och gå på morgonen.

 

Idag tog jag bort lappen på cykeln. Brf har satt fast lappar på alla cyklar, de som har lappar kvar när det är vårstädning förlorar sin cykel. Så det vill jag ju inte, det är ju mammas cykel. Så jag tog helt enkelt bort lappen.

 

Var på Bauhaus och kollade om de hade någon grön 50 L vattentunna, men de hade bara en svart. Mormor vill absolut ha en grön. Men jag hittade blomlökar som jag köpte till syster. Jag älskar ju liljor, i alla dess möjliga färger. Så nu får hon plantera dessa så jag kan ta bilder på dem sedan.

 

Jag ser fram emot måndag då jag ska åka in till stan och köpa mina flygbiljetter. När jag har dem i handen så känns det som jag nästan är på väg. Hoppas bara att jag kan få ett bra pris på dem. Har lite funderingar på att ta en biltur från Adelaide till Melbourne istället för att flyga. Kostar lika mycket men är ju så mycket trevligare, det tar ca 3 dagar och man reser i en liten grupp. Det tycker jag låter trevligt och tänk hur många fina bilder jag kan ta.

 
 
sussi

sussi

29 mars 2009 15:57

Detta har jag missat!!! Guuu va kul!! Förhör mej i morrn...*hehehehe*

http://www.sussilull.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards