Louise Dagbok

Direktlänk till inlägg 29 mars 2009

Sommartid.

Av Louise - 29 mars 2009 19:59

Ställde om alla klockor redan vid 20 tiden i går kväll. När jag vaknade i morse så var klockan 7.30, varför så tidigt när jag är ledig. Men jag gick upp, det var ju final i curling klockan 8.

 

Tog det lite lugnt på morgonen, sedan hämtade jag pappa och Marita vid centralen. Vi åkte till Jimmy’s Steakhouse vid Hammarbysjöstad, där åt vi lunch. Jag åt det gamla vanliga, Kalventrecote med rödvinsås och rostad vitlök. Det är så fruktansvärt gott, kan nog aldrig äta för mycket av det. När jag lämnat av dem igen vid centralen så åkte jag till Tyresö, jag glömde min dator hos syster. Tog en fika och pratade lite med dem, de var också trötta efter lördagens bravader.

 

Lise och jag möttes hemma hos mig, drog sedan till Heron City. Vi åt lite thaimat och såg Män som hatar kvinnor. En mycket bra film, för att vara en svensk långfilm så var den väldigt bra. Lise hade inte läst böckerna och hon tyckte den var kanon.

 

Hem och lägga oss, vi var båda rätt slut efter filmen.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Louise - 29 september 2011 15:43

Jag kommer inte att blogga något mer.

Av Louise - 31 augusti 2011 07:31

Jag tar en paus i bloggandet, ha det så bra så länge!     ...

Av Louise - 26 augusti 2011 20:32

En kollega har bekräftat att det är en IKEA prislapp som hänger under bordet på Fritidsresors reklamfilm. Hon kollade till och med upp vad bordet heter så jag är nöjd. Ibland tycker folk att jag överdriver eller att jag ser i syne, men inte den här g...

Av Louise - 25 augusti 2011 21:38

Har ni tänkt på i Fritidsresors reklamfilm att under bordet hänger lappen från IKEA. På IKEA har ju varje möbel en vit lapp hängandes där det står var man hittar den på ta själv lagret osv. Jag är helt säker på att det är en sådan lapp som hänger und...

Av Louise - 24 augusti 2011 09:24

I morse tog jag mig en promenad vid jobbet. Det har inte helt fel, det är ju inte någon direkt naturplats men helt okej väg. Det kommer bli bra sedan när det blir mörkare då det finns lampor och det är alltid folk i rörelse.   I går var det en jo...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Min gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Länkar

Arkiv

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards